Outsourcing » Onze services » Kwaliteitscontrole telefoon

Kwaliteitscontrole binnenkomende telefoongesprekken

 

Dagelijks ontvangt uw bedrijf of verkoopafdeling telefoontjes. Uiteindelijk is de telefoon nog steeds het meest gebruikte communicatie kanaal. Daarmee dus ook een belangrijk middel om klanten te krijgen en te behouden. Bent u bijvoorbeeld benieuwd naar het aantal gesprekken? Is de interactie optimaal? Wordt de bedrijfsdoelstelling gewaarborgd?
Hoeveel gesprekken zijn daadwerkelijke verkooptelefoontjes en wat is de kwaliteit van de verkoopgesprekken?

Aangenomen dat u deze informatie graag paraat heeft, zonder dat u hiervoor hoge kosten heeft en het veel tijd en energie gaat kosten, biedt InfoTrader een passende oplossing.

InfoTrader toetst in overleg met u op een aantal punten de kwaliteit van de gevoerde gesprekken, onder andere door middel van software.

Omdat niet alle bedrijven groot genoeg zijn om een kwaliteitssysteem op te zetten voor binnenkomende gesprekken. Maar de noodzaak hier wel van inzien, bieden wij hiervoor een maatwerk oplossing aan.

Kwaliteitsbeoordeling 

Doordat wij werken met Nederlandssprekende mensen is het voor InfoTrader goed mogelijk om de kwaliteitsbeoordeling van uw telefoongesprekken voordelig en flexibel uit te besteden. 

Gesprekken worden beoordeeld op een aantal punten:

  • Stijl
  • Gesprekstechniek
  • Kennis
  • Accuratesse
  • Gespreksresultaat

Software

Heeft u nog geen systeem of software? Wij hebben ervaring met diverse systemen en kunnen u hier bij adviseren, zodat u de juiste keuze maakt. Indien u al keuze gemaakt heeft voor een leverancier of systeem, dan kunnen wij u hier eenvoudig op aansluiten.

Telefoongesprekken & marketing

Daarnaast is met het gebruik van systemen voor het opnemen van gesprekken ook mogelijk deze te koppelen aan uw marketing activiteiten. Het inzichtelijk krijgen of een marketing campagne zal leiden tot daadwerkelijke telefoontjes kan eenvoudig gerealiseerd worden. Met de bedoeling om campagnes doelgericht in te kunnen zetten en een goed overzicht te kunnen houden.

Juridische aspecten & AVG

Aan het beluisteren van binnenkomende telefoongesprekken zitten een aantal juridische aspecten. Zo heeft u te maken met de regels van de Autoriteit Persoonsgegevens (PDF) en met de AVG. Ook al worden er geen persoonlijke gegevens uit telefoongesprekken opgeslagen, toch worden deze beschikbaar gesteld en ook buiten de EU. Hiervoor zijn specifieke regels en overeenkomsten van toepassing. Hier hebben wij ervaring mee en wij kunnen u helpen om aan de regelgeving te voldoen.